Què és Gesad?

Un programari de gestió especialitzat en el sector de l’Ajuda a Domicili, present en més de 5.850 institucions repartides per tot Espanya, que neix el 2006 amb el ple convenciment que la tecnologia, sense cor, no serveix per a res. Per això el programa va ser dissenyat per satisfer a mida les necessitats especials d’aquest servei i ha anat evolucionant tenint en compte en cada moment totes les seves característiques.

A qui s’adreça?

Les principals empreses, cooperatives i administracions de país, ja confien en nosaltres.

Administració Pública

Empresa Privada

Què t’oferim?

La tecnologia més humana per al servei d’ajuda a domicili.

Coneixement

És el sistema més implantat a Espanya perquè coneixem al detall les necessitats reals de planificació, coordinació i atenció del Servei d’Ajuda a Domicili (SAD).

Innovació

Cada any incorporem la tecnologia més innovadora per millorar els processos de treball, a més a més de l’expèriencia i satisfacció de professionals, usuaris i familiars.

Confiança

La que dipositen en nosaltres 7 de cada 10 municipis espanyols, el servei d’atenció domiciliària del quals es gestiona amb el nostre software especialitzat.

Com t’ajuda Gesad?

Millora la qualitat del servei i, per tant, el benestar de les persones.

Estalvi i eficàcia

Gesad facilita, agilitza i optimitza tots els processos de treball. Una gestió integral que es tradueix en reducció de costos i increment de la productivitat.

Qualitat i excel·lència

Gesad minimitza els errors de coordinació i garanteix uns controls de qualitat molt rigorosos, tant en l’atenció a l’usuari com en la gestió administrativa i financera.

Satisfacció i tranquil·litat

Gesad contribueix a que els professionals treballin amb més comoditat i els usuaris estiguin més ben atesos, fets que augmenten el grau de satisfacció de la ciutadanía.

Així és com podem ajudar-te

Les nostres solucions s’adapten a tu, maximitzant la rendibilitat de la teva inversió tecnològica.

  • Solucions a mida

    El nostre equip de consultors t’ajudarà a diagnosticar les teves carències i t’indicaran les solucions més adequades a la teva estratègia de negoci a través d’ una varietat de productes que s’adaptin a les teves necessitates.

  • Suport i manteniment

    Oferim un servei personalitzat de suport i manteniment realitzat per professionals amb una alta qualificació i experiència en el sector.

  • R+D

    Més de 25 anys d’experiència en el sector de les TIC ens han permès estar a l’avantguarda de la innovació. La clau de tot això: més de 3.100 hores en R+D el 2017.

  • Formació contínua

    Volem que rendibilitzis teva inversió tecnològica, traient-li el màxim partit amb un programa formatiu pràctic, dinàmic i gratuït.
    Gràcies a l’acord assolit amb SUPERCUIDADORES, també t’oferim ajuda per aconseguir una major qualificació i professionalització de tots els auxiliars d’ajuda a domicili. Més de 300 cursos en format online, des d’1 hora a 600 hores de durada, incloent els certificats oficials de professionalitat en atenció sociosanitària a persones dependents. Tot això amb la garantia de l’empresa líder en serveis i formació en línia per a auxiliars de SAD

Estàs a punt per començar?

Coneix com es pot beneficiar la teva empresa de Gesad

    Desitjo rebre:
    Newsletter de Grupo Trevenque
    Comunicacions comercials de Grupo Trevenque

    Protecció de dades* (requerido):
    Aceptada Grupo Trevenque utilitzarà la informació per estar en contacte i poder seguir enviant-te informació sobre els nostres productes i serveis, actualitzacions y promocions.

    Entitats col·laboradores

    logo alimarket
    logo geriatricarea
    logo balance
    logo cloud center andalucia
    logo grupo maggioli
    logo mildmac