Gesad es un software de gestió especialitzat en el sector de l’Ajuda a Domicili que neix el 2006 amb el ple convenciment que la tecnologia, sense cor, no serveix per a res. Per això el programa va ser dissenyat per satisfer a mida les necessitats especials d’aquest servei i ha anat evolucionant tenint en compte en cada moment totes les seves característiques.
Acompanyem tecnològicament a les empreses, cooperatives, administracions públiques i professionals de sector, als que facilitem el seu treball diari i amb qui compartim coneixements i experiència.
Un compromís que contribueix a millorar la qualitat del servei i, per extensió, el benestar de les persones en situació de dependència i el seu entorn més proper.
Som Confiança
7 de cada 10 municipis espanyols ja confien en nosaltres
Gesad és l'eina tecnològica més ben valorada per les administracions, segons les qualificacions obtingudes en les adjudicacions públiques d'aquest servei. Aquest èxit és el resultat d'integrar en un mateix sistema tots els procediments de treball necessaris per a garantir el control absolut del SAD en totes les seves fases.
Un plantejament integral i transversal, recolzat per certificats de qualitat ISO i en continu procés d'innovació, que ajuda a entendre per què Gesad és el sistema de gestió tecnològic més implantat al nostre país.
- Planificació de tasques.
- Coordinació de recursos humans.
- Gestió i resolució d'incidències.
- Validació de l'estat de l'usuari.
- Avaluació del grau de satisfacció dels familiars.
- Facturació, pagament i copagament del treballs.
- Fàcil accés i alta disponibilitat de la informació.
- Seguretat i privacitat de les dades.
- Comunicació àgil entre tots els agents que hi participen.
- Informes i anàlisis per millorar la presa de decisions.
- Conectivitat a través de dispositius mòbils.
- Adequació a noves normatives legals.
Som Valors
Equilibri perfecte entre tecnologia i valors
- Transparència absoluta en els processos de consultoria y assessorament.
- Acompanyament personalitzat en totes les fases del projecte (sol·licituds de licitació del servei, trapàs de dades, implementació, etc.)
- Programa mensual de formació a clients.
- Comunicació multiplataforma a través de "Jo Parlo Gesad".
- Servei de suport telefònic i telemàtic.

Juan Ángel Hernández (Assesor de Gesad)
Més de 15 anys dedicats a millorar els serveis d'atenció domiciliària.
Som equip
Compromesos amb la responsabilitat d'ajudar amb la tecnologia a millorar la qualitat de vida de les persones dependents.
-
Col·laboració
En col·laboració amb institucions com la Universitat de Granada, incorporem cada any a Gesad noves funcionalitats orientades a satisfer les noves exigències de el sector i a millorar l'experiència d'usuari.
-
Garantia
Un repte que compta amb la garantia de Trevenque Group: una empresa amb més de 25 anys d'experiència en el sector TIC i la diversificació de serveis (Desenvolupament Web, Business Intelligence, Cloud Computing) alimenta el nostre departament de R+D.