Punt de partida
Una empresa de referència de el sector, davant el repte de l’COVID-19
EULEN Sociosanitaris disposa d’un ampli equip amb gairebé 6.000 professionals que atén més de 135.000 persones. És el resultat d’una experiència de més de 30 anys oferint els seus serveis.
El benestar dels seus clients és el seu principal objectiu. En aquest sentit, més de l’96,76% estan satisfets o molt satisfets amb els seus serveis i el seu personal.
L’àrea de Serveis Domiciliaris de EULEN Sociosanitaris ja feia servir Gesad abans de l’aparició de l’COVID-19. La consideraven “una eina molt útil que soluciona molts problemes“.
“A l’conservar totes les dades de el Servei d’Ajuda a Domicili en el mateix lloc, Gesad t’aporta, sobretot, seguretat“, explica Isabel Nosea, Tècnica Especialista en Serveis Domiciliaris de EULEN.
Solució i beneficis
Seguretat i capacitat d’adaptació davant unes circumstàncies canviants
En el treball diari durant aquests mesos de pandèmia, Gesad ha suposat, abans de res, “tranquil·litat” per als treballadors d’EULEN Sociosanitaris, segons Isabel Nosea, Tècnica Especialista en Serveis Domiciliaris en aquesta companyia. Totes les dades es queden guardats i segurs en el mateix lloc, davant de qualsevol incidència o problema que pugui sorgir.
Altres dels beneficis que han experimentat en EULEN són:
- Organització: Usuaris que es van donar de baixa provisionalment, auxiliars que no podien treballar per ser personal de risc … Gesad ajuda a organitzar els serveis encara que sorgeixin circumstàncies imprevistes com les que s’han donat durant el confinament.
- Teletreball segur: Disposar d’Gesad Cloud ha permès que coordinadores de serveis domiciliaris com Isabel poguessin treballar des de casa amb seguretat i la garantia que cap dada s’anava a perdre.
- Versatilitat: Gesad s’adapta a les diferents circumstàncies i particularitats amb les quals es presta el Servei d’Ajuda a Domicili en cada lloc.
- Suport personalitzat: Professionals amb una alta qualificació i experiència en el sector són els que atenen les incidències que sorgeixen. A el conèixer en primera persona com funciona el servei aconsegueixen resoldre aquest tipus de problemes i transmeten tranquil·litat als clients.