Punt de partida

Asistencial Nazarena Los Azahares, un nou repte.

Davant el repte d’aconseguir una millora en la gestió d’usuaris i clients, decideixen buscar un programa que els permetés obtenir aquests beneficis i els ajudés a créixer com era la seva intenció.

Solució i beneficis

Agilització de la coordinació

La solució Gesad, la vàren conèixer per recomanació de la Federación Andaluza de Ayuda a Domicilio. Vàren confiar des d’un principi en Gesad, principalment per les bones referències que els donaven altres empreses del sector, que ja el teníen i s’estaven veient beneficiades del seu ús.

Des de llavors, Gesad ha facilitat i agilitzat els processos de coordinació de l’empresa Asistencial Nazarena Los Azahares.

La solució implantada per Grupo Trevenque, ha permés a Asistencial Nazarena Los Azahares millorar l’organització i coordinació dels serveis prestats, amb un ràpid retorn de la inversió.

Hemos conseguido mejorar la organización y la coordinación de los servicios que prestamos a los usuarios, con un rápido retorno de la inversión. La llegada de Gesad a nuestra empresa ha supuesto realmente un antes y un después en nuestro día a día.
Dolores Nervión
Coordinadora Los Azahares

enfermera ayuda a paciente mayor a levantarse