Punt de partida

Asidma: una vida prop dels teus és una vida millor

Asidma és un projecte empresarial de capital canari que va néixer el 2012 de la mà d’un equip professional el treball del qual sempre ha tingut una motivació clara: una vida a prop dels teus és millor vida, per això cal fer tot el possible perquè aquesta vida, la de persones en situació de dependència i necessitats especials, es desenvolupi en les millors condicions possibles gràcies a l’atenció domiciliària.

Quan l’empresa va començar la seva activitat va optar per treballar la gestió dels serveis amb les eines ofimàtiques disponibles en qualsevol ordinador i algunes aplicacions específiques per a la facturació i la gestió de clients. No obstant això, aviat van entendre que era necessari utilitzar un sistema de gestió, no només professional, sinó especialitzat en el seu sector d’Ajuda a Domicili.

És a dir, Asidma va entendre que necessitava una solució tecnológica que conegués, entengués i aportés solucions a les necessitats específiques del servei, com vincular el número d’auxiliars y tasques amb els diferents usuaris, horaris i domicilis.

Però la seva primera elecció no va ser Gesad. Van optar per una aplicació web d’una inversió econòmica baixa que, per desgràcia, els va fer viure en primera persona el refrany ‘bo i barat s’han barallat’. En només tres mesos van poder comprovar que aquella eina no s’adaptava als requerimentos d’Asidma y que li mancava la flexibilitat necessària per adaptar-se a un servei de caràcter públic i privat en constant canvi. I en aquell punt d’inflexió van tornar a repassar totes les opcions al seu abast, arribant així fins a Gesad.

Gracias a Gesad hemos alcanzado los objetivos que nos planteamos a nivel de gestión del servicio hasta el punto de que, a día de hoy, es imposible contemplar la actividad de la empresa sin nuestro software.
Ana Rodríguez Zabalza
Directora d’Asidma

reunión en asidma

Solució i beneficis

Gesad Cloud, una implementació senzilla, àgil i econòmica

Després de l’experiència viscuda amb el seu anterior sistema de gestió, Asidma arriba fins Gesad amb l’aprenentatge que el preu no és el factor que ha de prevaler a l’hora de triar la tecnologia més adequada, però no per això deixa de ser un factor determinant i crucial per a la sostenibilitat econòmica de qualsevol projecte.

Per això la versió Gesad Cloud va esdevenir la solució perfecta per a una companyia petita, amb idèntiques necessitats a les d’una gran empresa, però amb recursos més limitats a l’hora d’invertir en infraestructura i equips informàtics. D’aquesta manera van poder accedir a l’eina més potent delmercat sense necessitat de fer un desemborsament elevat ja que el programari es troba allotjat al Cloud Center Andalucía de Grupo Trevenque.

A més, es tracta d’un ERP 100% flexible, ja que adapta els recursos informàtics a les necessitats de l’empresa en cada moment, creixent de manera gradual i paral·lela al costat de Asidma, al mateix temps que li aporta la tranquil·litat de saber que el seu programa de gestió s’adapta a tots els canvis de normatives en matèria de seguretat i privacitat que exigeixen les administracions a l’hora d’adjudicar els serveis.

El resultat és plenament satisfactori per a la seva directora, Ana Rodríguez, que afirma que “sense una eina com Gesad no haguéssim pogut arribar fins on som i amb la qualitat que ens diferencia”. Perquè, al seu parer, no s’ha tractat d’una despesa, sinó d’una inversió que permet que el negoci creixi i evolucioni.

  • El control informatic del servei, l’agilitat en el procés de facturació o el control de la borsa d’hores dels treballadors millora la qualitat del servei.
  • Un únic programa permet combinar tots els recursos de temps i econòmics, aportant informació automàtica i fiable.
  • L’atenció telefnica personalitzada i la formació contínua que aporta Gesad com a proveïdor tecnològic aporta coneixement i tranquil·litat, però també autonomia i solvència.
  • És un programa intuïtiu, flexible, segur, que s’adapta a les necessitats tècniques de Asidma però també a la butxaca.