Punt de partida

Complicacions en la gestió per la dispersió i quantitat de personal

Ebone és una empresa de prestació de serveis, fonamentalment esportius o socioculturales. Treballen principalment per a l’Administració Pública, a través de licitacions, i també col·laboren amb entitats privades. Reatlizen serveis auxiliars, esportius, socioculturales i solucions per a esdeveniments.

En aquesta companyia aposten per la innovació en els seus serveis i per la utilització i aprofitament de les noves tecnologies.

Amb gairebé 20 anys d’experiència, Ebone té actualment una plantilla aproximada de 1.000 treballadors, distribuïts per tota Espanya. Gairebé tots tenen jornades parcials de treball.

Gestionar tantes persones disperses i amb una jornada parcial resulta bastant complicat a l’hora de controlar els seus horaris laborals i la seva presència efectiva en el lloc de treball. Per això, vàren començar amb la recerca d’una solució tecnològica que facilités aquesta labor.

“Con el Control de Presencia de Gesad conseguimos solucionar un problema al que veníamos haciendo frente de forma bastante cara y sin cubrir el 100% de nuestras necesidades”, explica Javier Blanco Rubio, director de Ebone

Solució i beneficis

Control real del servei per garantir la seva qualitat

El problema que presentava Ebone estava relacionat amb amb com comprovar l’assistència real dels treballadors als seus llocs o la prestació del servei on ho exigeixin els organismes públics. Després d’analitzar les seves necessitats, des de Gesad vàrem determinar que la funcionalitat de Control de Presència era la solució més adequada per aquest cas.

Un cop presentada als responsables d’Ebone, vàren acceptar la seva aplicació i els vàrem ajudar amb la seva posada en marxa als seus diferents centres. A partir d’aquell moment, van començar a notar aquests beneficis en el seu funcionament:

  • Control real: El sistema permet saber l’hora exacta d’inici i finalització de qualsevol servei. Qualsevol professional el pot utilitzar des de qualsevol punt d’Espanya, tot i que el seu centre de treball estigui deslocalitzat.
  • Gestió d’incidències: El control en temps real garanteix la realització del servei i facilita la gestió immediata d’incidències per subsanar-les en el menor termini possible.
  • Oportunitat de negoci: Aquesta eina ajuda a companyies como Ebone, que solen treballar per l’Administración Pública, a complir amb els requeriments dels plecs tècnics als que es presenten.
  • Estalvi i senzillesa: S’acaba lús de papers on els treballadors havien de signar per certificar la seva entrada i sortida. Ara, tot el que ha de fer  qualsevol empleat es utilitzar el seu telèfon mòbil i ‘capturar’ un códi QR o NFC per què la seva informació estigui actualitzada.

No sólo recomendaríamos Trevenque, sino que además lo hemos hecho.
Javier Blanco Rubio
Director de Ebone

Javier Blanco Rubio, director de Ebone