¿Per què és important?

Fer un seguiment en temps real del treball dels professionals que presten l’ajuda domiciliària a la llar dels usuaris es fonamental per a garantir la qualitat del servei en temps i forma.

Contacti amb un assessor per saber-ne més

Un correcte control de presència:

  • Millora la qualitat del servei al dependent, no només perque garantitza que s’està duent a terme, sino perque aporta informació sobre com s’està realitzant.
  • Facilita las tasques de planificació horària i optimitza els recursos humans destinats a cada usuari.
  • Disminueix el marge de temps d’atenció a l’usuari en el supòsit de que es produeixi una incidència.
  • Es una funcionalitat molt valorada per part de l’administració pública que concedeix el servei a una empresa o cooperativa.
  • Qualifica les relacions laboral (menor absentisme, més puntualitat) i enforteix el sentit de compromís cap el compliment d’un servei tan crític.

Coneix com el sistema de control de prèsencia ajuda a les empreses a controlar la qualitat del servei

¿Qué fa Gesad per millorar el control de prèsencia?

  • Ha desenvolupat una funcionalitat pròpia – Gesad Time Control – pionera en el sector i el seu nivell d’excel·lencia i innovació ha suposat un punt d’inflexió en el SAD desde la perspectiva tecnològica.
  • El sistema permet saber l’hora exacta d’inici i finalització del servei per part de l’auxiliar en el domicili de l’usuari.
  • Aquest control en temps real garanteix la realització del servei i facilita la gestió immediata d’incidències, pero també una òptima planificació dels horaris i tasques per part del coordinador del servei.
  • Ajuda a la supervisió immediata dels serveis i en el supòsit de que se superi el temps d’espera permès i l’auxiliar no hagi arribat al domicili, es trasllada aquesta informació a les coordinadores, responsables públics del servei i familiars de manera transparent, veraç i immediata.
  • Elabora informes analítics sobre els temps de treball, ajudant així a millorar la presa de decisions, tant de l’administració com de l’empresa concessionària.
  • El funcionament de l’eina és tan senzill i intuitiu que permet que qualsevol professional pot utilizar-lo sense problema. Consisteix en ‘capturar’ un codi QR o NFC amb un telèfon mòbil. I en el supòsit que no hi hagi accés a un smartphone, només s’ha de fer una trucada a un número de telèfon gratuïto que registra automaticament el fitxatge del servei.
  • Facilita el compliment del Reial Decret 8/2019, que imposa la mesura de regular el registre de la jornada laboral. A partir de la seva aprovació, les empreses han de registrar diariament la jornada de treball i assenyalar l’horari concret d’inici i final de cada integrant de la plantilla.

Coneix la resta de funcionalitats de Gesad

Planificació

Control d’incidències

Control de presència

Aplicació mòbil

Gesad Family

Extranet Web

Càtering

Quadre de Comandament

Copagaments

Facturació i cobraments

Sistema Cloud

Anàlisi i Informes

Recursos Humans

Gestió de queixes

Gestió documental