Per què és important?
Vivim en un món permanentment connectat on ja gairebé res es concep sense l’ús d’un telèfon móvil. Perquè la immediatesa, l’accessibilitat i la facilitat d’ús també són molt importants en un sector on, a més, la proximitat i la practicitat són valors indispensables per al treball d’Ajuda a Domicili.
L’ús de l’aplicació Gesad Mobile
- Agilitza, facilita i optimitza la feina de les coordinadores. Els permet mantenir-se en contacte de forma senzilla, de manera que el primer pot informar el segon de tot el que passa en el servei, i el coordinador pot transmetre a l’auxiliar qualsevol canvi que es produeixi en la seva planificació.
- Garanteix la qualitat del servei, ja que la sincronització amb el sistema central es automàtica.
- Incrementa el nivell de coneixement que es té dels usuaris, als que es mesura el grau de satisfacció a través d’enquestes, la informació de les quals queda registrada a l’app. Aquesta informació permet conèixer quins factors de millora s’han d’aplicar.
- És compatible amb qualsevol dispositiu mòbil i sistema operatiu (Android, IOS)
- Millora la comunicació a través de sistemes de missatgeria grupal automàtica.
Coneix Gesad Mobile en dos minuts
Què fa l’aplicació Gesad Mobile?
- Permet als professionals del SAD accedir, de manera rápida i fàcil, des del seu telèfono mòbil, a tota la informació necessària per la coordinació del servei i el seu desenvolupament en el domicili (en el cas dels auxiliars):
– Calendari i planificació de tasques.
– Llista de tasques a desenvolupar.
– Informes.
– Agenda de contactes: nom, telèfon i adreça (de treballadores i familiars) - Facilita als auxiliars la realització des del mòbil dels fitxatges que necessiten mitjançant un codi QR o tecnologia NFC. També poden fer-los de forma manual o amb tecnologia Beacon.
- Registra enquestes de qualitat per medir el nivell de satisfacció de l’usuari del servei. Aquesta informació se sincronitza automàticament amb el sistema central.
- Registra enquestes de control als treballadors per millorar el seguimient de les tasques i conèixer en profunditat la seva opinió sobre diferents aspectes amb l’objectiu d’incrementar també el seu grau de satisfacció.
- Sistema d’observació i comunicació d’alertes per situacions de risc en la persona dependent, el seu entorn sociofamiliar o domicili.
- Permet als auxiliars associar als serveis algunes incidències, com l’absència de l’usuari, l’ampliació d’aquest servei … Un cop registrades, arriben a Gesad per ser revisades pel coordinador
- Realitza test d’indicadors de dependència per la prevenció de l’Alzheimer.
- Facilita la comunicació immediata entre coordinadores, auxiliares i familiars a través d’un sistema de missatgeria (xat) grupal amb notificacions de lectura.
- Realitza cerques de rutes optimitzades per l’execució de serveis.
- Control de presència i de tasques.