Per què és important?
Les necessitats especials de les persones en situació de dependència, sumades a la pròpia complexitat del Servei d’Ajuda a Domicili – per tots els agents que hi ha implicats -, generen irremediablement un elevat nombre d’incidències de diferents tipologies.
Una correcta gestió i control de les incidències:
- Disminueix el temps d’espera fins a la resolució de la incidència.
- Permet obtenir informació sobre què està passant, treure conclusions i implementar millores en el procediment de treball.
- Millora els fluxos de comunicació entre els diferents professionals que intervenen en el servei.
- Minimitza els errors i optimitza els recursos que es destinen a la resolució d’aquestes incidències.
- Incrementa el nivell de satisfacció de professionals, usuaris i familiars.
Coneix la funcionalitat de Gestió d’Incidències.
Què fa Gesad per millorar el control d’incidències?
- Tipifica les incidències per organitzar-les segons la seva naturalesa i optimitzar-ne el temps de resolució:
– Incidències tècniques (relacionades amb la planificació)
– Incidències socials (relacionades amb l’actitut, l’estat físic i anímic de l’usuari)
– Incidències evolutives (relacionades amb l’evolució de l’usuari en relació a l’atenció que està rebent) - Defineix el procés que s’ha de seguir en cada cas per garantir que es compleixen els paràmetres de qualitat en temps i forma.
- Garanteix la realització del seguiment més adequat en cada cas.
- Elabora informes quantitatius i qualitatius sobre el tipus d’incidències i la seva evolució en un usuario durant un període de temps personalitzat.
- Aquesta informació es molt valuosa per analitzar possibles canvis a realitzar en la prestació del servei d’aquest usuari.