Per què és important?
Perquè una comunicació fluïda i transparent entre els professionals de l’administració pública i els de les empreses que presten l’ajuda domiciliària, no només és important, sinó imprescindible per garantir el desenvolupament i qualitat del servei.
L’accés compartit a la informació entre organisme i empresa:
- Millora la comunicació i agilitza tots els processos de treball.
- Minimitza els errors perquè reforça el control i seguiment en temps real de les tasques i de la presència dels auxiliars a la llar de l’usuari.
- Facilita la planificació i resolució d’incidències.
- Genera confiança a partir d’una gestió transparent i resolutiva.
- Augmenta i qualifica el nivell de coneixement que es té sobre les necessitats reals dels usuaris i això contribueix a millorar la presa de decisions.
Coneix la nostra funcionalitat Extranet per a la interconnexió amb els Treballadors Socials de l’administració pública
Què fa l’eina Extranet Web de Gesad?
- Permet als professionals de les administracions públiques accedir des del seu propi ordinador a tota la informació relacionada amb els usuaris del Servei d’Ajuda a Domicili.
- No és només una eina web de consulta. Els professionales tambié poden registrar incidències o dades que automàticament se sincronitzen amb el sistema de gestió de l’empresa adjudicatària del servei.
- Garanteix la confidencialitat de les dades a través d’un accés segur i autentificat.
- Facilita la gestió oferint informació personalitzada en funció del perfil de treball que accedeixi: treballador social, responsable de serveis socials, etc.
- Consultes en temps real del control de fitxatges dels serveis planificats.
- Genera informes estadístics.