Per què és important?
Perquè s’ha de donar resposta a la dificultat a la que s’enfronten la majoria d’administracions i empreses responsables del Servei d’Ajuda a Domicili: la gestió del gran volum de documents que genera la seva activitat diaria. Una problemàtica que resta temps i recursos, minimitzant el potencial que, en realitat, té tota aquesta documentació.
Una correcta gestió dels documents:
- Optimitza el temps i els recursos que es destinen a aquesta tasca.
- Minimitza el marge d’error i incrementa la productivitat.
- Qualifica el rendiment i potencial d’aquesta documentació pel que fa a la seva anàlisi posterior.
- Facilita l’agrupació de dades pel seu posterior registre, arxiu, consulta i ús com a font d’informació para la elaboración de memorias, justificaciones de proyecto o informes.
Coneix la nostra funcionalitat de Gestió Documental
Què fa Gesad per millorar la gestió documental?
- L’annexió automàtica dels documents facilita el seu enviament i reporting a tots els agents implicats en el procés, tant per part de l’Administració Pública com del personal directiu i tècnico de l’empresa responsable del servei.
- La integració i centralització de tota la gestió de documents.
- L’eina implementada permet annexar tots els documents que genera l’activitat diària del Servei d’Ajuda a Domicili:- Incidències tècniques.
– Incidències socials.
– Incidències evolutives.
– Queixes.
– Expedients d’usuari i treballador.
– Dades generals de servei.
– Avisos.
– Facturació.
– Pagaments, copagaments i gestió de cobraments.